همه آلبوم ها و آهنگ های شادمهر عقیلی

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط شادمهر عقیلی را میتوانید از این قسمت دانلود نمایید همه آلبوم ها و آهنگ های شادمهر عقیلی عکس جدید شادمهر عقیلی
دانلود در ادامه مطلب:

آلبوم خیالی نیست:

Khiyali Nist

Zhina

Mikham Beram

Bavar

Fal Ghahveh

Cheshmayeh Ashegh

Begoo Az Koja

آلبوم آدم فروش:

Adamforoosh

Omran

Ashk Man

Del Divooneh

Tahdid

Vaghti Gofti Naro

Kalka

تک آهنگ های شادمهر:

Asemooni

Bia

Boghz

Fariba

Mashkook

Residi

Sabab

Shirin Shirin

Tane To

Yekari Kon

Zendegi

Comments
19 Responses to “همه آلبوم ها و آهنگ های شادمهر عقیلی”
  1. mohamad می‌گه:

    سلام من آهنگ عروسکی بودم برات که تو بهم نفس دادی با صدای شادمهر رو می خواهم؟

  2. احسن می‌گه:

    شادمهر سلطان موسیقی ایران است

  3. شکاری می‌گه:

    سلام
    دوستت دارم برام عکس بفرستید.

  4. عماد id: aghrab _69_s می‌گه:

    خوب بود من عاشق شادمهرم شادمهر اگه id منو دیدی واسم یه میل بفرست . از گرگان .ILOVE YOU SHADMEHR

  5. یاسرعبدی می‌گه:

    شادمهر عزیز دوستت دارم برای همیشه ی همیشه فقط خودت

  6. یاسرعبدی می‌گه:

    شادمهر عزیز دوستت دارم برای همیشه

  7. یاسرعبدی می‌گه:

    شادمهر من آنقدر آهنگهاتو شنیدم صدام شده عین خودت عکش های خشکلت رو برم بفرست با 5تا آلبوم نازت

  8. saroo 2008 می‌گه:

    شادی جون دوست داریم

  9. B@r@n می‌گه:

    salam shadmehr aziz taghdiret mesle baghye ahangat binazire

  10. niloofar می‌گه:

    من عاشق شادمهرم میمیرمم براش

  11. دستت درد نکنه، آلبوم «آدم و حوا» رو دانلود کردم.

  12. مرتضی می‌گه:

    موفق باشید

  13. محمد ييلاقي می‌گه:

    سلام به مديريت سايت اعضا آن من آهنگ remix آهنگ تقدير شادمهر رو ميخوام
    باتشكر .

  14. فرید می‌گه:

    سلام علیکم
    من یکی از دوست داران آهنگهای شادمهر عقیلی هستم
    و اگر امکان داشته باشم می خواهم با او از طریق اینترنت صحبت کنم. لطفا ایمیل ادرس شادمهر جان رو برام بفرستید

  15. kimiya می‌گه:

    aqaye aqili ye soal??man alan dashtam too yeki az site ha mikhoondam ke shoma mikhayn bargardin iran.aya in sehat dare?lotfan nadashte bashe.man oomadam americ ta betoonam shomaro az nazdik bebinam age shoma bargardin man omrn ..be arezoom beresam.plz barnagardin.man ye bar ham ke shode bayad az nazdik bebinametoon.vaghty diodam ,bada har ja ke khastin berin.az in ke be harfam goosh midid tnx.bye

  16. behnaz می‌گه:

    سلام
    آهنگها فیلتر شدهاند وبا فیلتر شکن هم باز نمیشوند

  17. soudabeh می‌گه:

    سلام شادمهر یه دونست دیونشم

  18. mehran می‌گه:

    عشق منی شادمهر جون کاش میشد یا تو میومدی اینور یا ما میومدیم اونور

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

